Usein kysytyt kysymykset

Kun tilauksesi on onnistunut,
saat heti tilausvahvistuksen sähköpostiin, tarkasta roskapostit.

Mikäli et saanut tilausvahvistusta sähköpostiin,
ota yhteyttä meihin soittamalla 040 673 9771 arkisin 9:00-15:00
tai sähköpostitse asiakaspalvelu@leso.fi, niin tarkastamme asian.

Mikäli tilauksesi jumiutuu toistuvasti samaan kohtaan,
kokeile tyhjentää laitteen selaushistoria kokonaan ja tee tilaus sitten uudestaan.

Mikäli edes tämän jälkeen se ei onnistu, tee tilaus toiselta laitteelta.

Meillä on suurille tilauksille asetettu painorajat,
mikäli tilauksesi sisältää paljon tuotteita voi tilauksen painorajat ylittyä
ja tilaus ei silloin onnistu, järjestelmä ilmoittaa näin:
Yhtään toimitustapaa ei löydy.
Ota yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@leso.fi ja kerro tapahtuneesta.

Poista ensin yksi tuote ostoskorista,
kokeile tuleeko toimitustavat näkyviin, jos ei vielä tullut,
poista toinen tuote ja jatka kunnes toimitustavat tulevat näkyviin.

Emme voi valitettavasti ottaa vastaan puhelin tai sähköposti tilauksia.
Klarna ja Paytrail toimivat maksunvälittäjinä, jonka kautta kaikki maksuliikenne toimii.
Kaikki tilaukset tulee tehdä verkkokaupan kautta.

Meillä ei valitettavasti ole myymälää Mikkelissä, varastomme sijaitsee siellä,
tuotteitamme pystyy ostamaan vain Leso.fi verkkokaupasta.

Meillä ei valitettavasti ole nouto mahdollisuutta Mikkelin varastossa,
kaikki tilaukset toimitetaan Postitse.

Oletko tekemässä vaihtotilausta verkkokaupasta.
Tee tilaus normaalin tapaan,
ostoskorissa on kohta “Jätä kommentti tilauksen käsittelijälle”
kirjoita kenttään aikaisemman tilauksennumero/vaihtotilaus.
Esimerkiksi:10020/vaihtotilaus.

Haluat toimituksen lahjan saajan osoitteeseen, se toki onnistuu.
Lahjatilauksen tulee olla maksettu, jotta voimme lähettää
sen tilaustiedoista poikkeavaan osoitteeseen.

Tee tilaus normaalisti verkkokaupasta ja ostoskorissa on kohta
“Jätä kommentti tilauksen käsittelijälle” – kirjoita siihen kenttään lahjan saajan tiedot.
Lahjatilaus: Nimi, osoite, vastaanottajan puhelinnumero ja sähköposti ja viesti, mikäli haluat liittää viestin lahjan mukaan.

Lähetämme lahjan annetuilla yhteystiedoilla.
Lahjan saaja saa tuotteen/tuotteet ja lähetyslistan, jossa ei ole hintatietoja.
Asiakaspalautuslomake ja Postin palautustarra on lähetyksessä mukana,
mahdollisten vaihtojen tai palautusten vuoksi.

Posti säilyttää lähetystäsi maksimissaan 7 päivää,
noudathan tilauksesi pikimmiten sen saapuessa.
Lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan perumiseksi.

Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu huomattavia kuluja yritykselle.

Säännösten mukaan asiakkaan on ilmoitettava kaupan peruutuksesta myyjälle,
pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

Jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina,
veloitamme 10 € per noutamaton paketti.

Ilmoitathan meille 7 vuorokauden sisällä toimitusvahvistuksen lähettämisestä,
mikäli olet estynyt noutamaan pakettia noutoajan puitteissa.

Mikäli havaitset tuotteessa reklamaation aiheen, otathan ensin yhteydessä meihin sähköpostitse asiakaspalvelu@leso.fi. Älä lähetä reklamaatiota meille ennen, kuin olet ottanut yhteyttä.

Mikäli huomaat tuotteessa jonkin vian, kerro kuvaillen mikä tuotteessa on vikana ja mistä tuotteesta on kyse. Lisää liitteeksi kuvia, joista reklamaatio ilmenee selvästi.

Palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian, jotta saadaan asia ratkaistua.