Palautus & vaihto-oikeus

Olemme siirtyneet huhtikuussa 2022 paperittomaan toimitustapaan.

Tilauksen mukana ei tule kuittia tai palautusosoitekorttia, näin säästämme paperia, tarroja ja mustetta paljon vuositasolla.

Toimitusvahvistus tulee sinulle jatkossa suoraan sähköpostiin.

Palautusoikeus on 30 päivää, alkaen siitä päivästä, kun vastaanotat lähetyksen.

Veloitamme 5 € palautuskulut palautetuista lähetyksistä.

Tuotteilla on myös 30 päivän ilmainen vaihto-oikeus, sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa lähetys postiin, jotta voimme suorittaa haluamasi vaihdon.

Sovita tuotetta hyvin ennen, kuin irrotat tuotteesta laput.
Irrotettu tuotelappu on ostopäätös.

Tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä, alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä tuotepussissa, sekä alkuperäiset tuotelaput tulee olla kiinni tuotteessa, jotta palautus on hyvitys kelpoinen.

Kuinka palautan tuotteen/tuotteet?

Viikkaa käyttämättömät tuotteet takaisin alkuperäisiin muovipakkauksiin.

Ryppyinen vaate ei ole myyntikuntoinen, joten viikkaathan vaatteet muovipakkauksen sisään.

Mikäli tuotteessa on eläintenkarvoja tai pölyä, sovittamisen jäljiltä, niin käsittele tuote kauttaaltaan tarrarullalla ennen takaisin lähettämistä. Käsittelethän varoen myös muovista tuotteen pakkausta.

Pakkaa tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen ja varmista, että yhteystietosi ovat joko lähetyksen sisällä tai päällä, jotta hyvityksen kohdistaminen onnistuu.

Ilman yhteystietoja, emme pysty kohdistamaan tai suorittamaan hyvitystä.

Näin palautat:

Paketin mukana ei tullut palautusosoitekorttia.
Mene osoitteeseen posti.fi/palautapaketti, saat sieltä Helposti-koodin, jolla voit jättää palautuvan paketin Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen.

Jos et osaa palauttaa lähetystä tuota kautta, voit pyytää meitä lähettämään sinulle sähköpostiin  palautusosoitekortin, jonka voit tulostaa ja Helposti-koodin, jolla voit palauttaa ilman tulostamista.

Ohjeet Postin palautukseen, kun olet jo saanut Helposti-koodin: Kirjoita käsin lähetyksen päälle selkeällä käsialalla saamasi Helposti-koodi ja meidän yhteystiedot sekä osoite. Kirjoita lisäksi lähetyksen vasempaan nurkkaan sinun yhteystietosi.

Helposti-(6 merkkinen koodi) koodi voi sisältää numeroita ja kirjaimia.

Esimerkki paketin päälle lisättävistä tiedoista:
HELPOSTI-XX1XX2

ASIAKASPALAUTUS
LESO.FI
Päärynäkuja 1
50600 MIKKELI

Sulje lähetys huolellisesti sekä yli viivaa sinun osoitetiedot lähetyksestä.

Vie palautettava paketti Postiin tai pakettiautomaattiin.

Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja säilytä kuitti, kunnes saat meiltä sähköpostia palautuksen vastaanottamisesta.

Kuinka vaihdan tuotteen?

Tuotteen vaihto onnistuu, mikäli tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa. Tuotteen alkuperäiset laput/kokomerkinnät ovat kiinni tuotteessa ja alkuperäinen tuotepakkaus on tallessa.

Voit laittaa meille sähköpostia koskien vaihtoa info@leso.fi tai voit liittää lähetyksen mukaan esim. paperille lähetyksen sisälle tarvittavat tiedot. Kirjoita tuotteen nimi, koko ja väri, johon haluat vaihtaa.

Vaihto tulee tehdä 30 päivän sisällä lähetyksen vastaanottamisesta.

 

Keräilyvirhe tai puuttuva tuote?

Mikäli tilauksessasi on keräilyvirhe, väärä tuote tai tilauksestasi puuttuu jokin tuote, niin otathan viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme info@leso.fi tai soittamalla asiakaspalveluumme 040 673 9771 (ma-pe 9:00-14:00)

Reklamaatio?

Mikäli havaitset tuotteessa jonkin vian, ole aina ensin yhteydessä meihin sähköpostitse info@leso.fi lisää sähköpostin liitteeksi kuvia, joista reklamaatio ilmenee selvästi ja kerro kuvaillen missä vika on ja mikä tuote on kyseessä esim. tuotteen nimi.

Älä lähetä reklamaatio tuotetta meille, vaan odota vastaustamme, me palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian, jotta saamme asia ratkaistua.

Kysymyksiä?

Mikäli sinulla herää kysymyksiä koskien tilaustasi, vaihtoa tai kokoa, voit aina soittaa meille asiakaspalvelun numeroon tai laittaa meille sähköpostia, me autamme mielellämme sinua kaikissa kysymyksissä.

info@leso.fi

040 673 9771 (arkisin 9:00-14:00)

Mikäli kysymyksesi koskee maksua tai laskua, ole yhteydessä suoraan valitsemaasi maksunvälittäjään.

Klarna asiakaspalvelu: https://www.klarna.com/fi/asiakaspalvelu/

Paytrail asiakaspalvelu: https://www.paytrail.com/kuluttajille