Palautus & vaihto-oikeus

Asiakastyytyväisyys on meille erityisen tärkeää.

Tuotteillamme on ilmainen14 päivän vaihto- ja palautusoikeus,
alkaen siitä päivästä, kun vastaanotat lähetyksen.

Toisinaan tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksia,
ostoksen voi perua vielä silloinkin, kun olet jo tuotteet saanut,
mikäli tuote on täysin käyttämätön, siinä on alkuperäiset tägit kiinni
ja alkuperäinen muovipakkaus on tallessa.

Sinulla on 14 päivää aikaa palauttaa postin tai matkahuollon pisteisiin,
kun olet vastaanottanut lähetyksen.

Kun palautat tilauksestasi tuotteen/tuotteita,
hyvitämme tuotteen ja toimituskulut sinulle.

Kuinka palautan tuotteen/tuotteet?

1. Ilmoita meille vaihdosta tai palautuksestasi
sähköpostitse asiakaspalvelu@leso.fi

2. Viikkaa käyttämättömät tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiin.
Mytätty ryppyinen vaate ei ole myyntikuntoinen,
joten viikkaathan vaatteet nätisti.

Mikäli tuotteessa näkyy runsaasti eläinterkarvoja,
pölyä yms, käsittele tuote tarrarullalla ennen lähettämistä.

Käsittelethän varoen myös muovista tuotepakkausta.

3. Täytä asiakaspalautuslomake, joka tuli tilauksesi mukana,
tilauskuitin kääntöpuolella on palautuslomake ja sen
välissä on asiakaspalautustarra riippuen valitusta toimitustavasta.
(Posti palautus 14 tai Matkahuollon palautustarra)

4. Pakkaa tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen ja
laita lähetyksen mukaan täytetty asiakaspalautuslomake.

Sulje lähetys huolellisesti sekä yli viivaa aikaisemmat lähetystiedot,
laita saamasi palautustarra lähetyksen päälle poistamalla tarran suojat.

5. Vie palautettava paketti Postiin tai Smartpostin.
Vie Matkahuollon lähetykset Matkahuollon pisteeseen.

6. Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja säilytä kuitti,
kunnes saat meiltä sähköpostia palautuksen vastaanottamisesta.

Kuinka vaihdan tuotteen?

Tuotteen vaihto onnistuu mikäli tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa.

Tuoteen alkuperäiset laput/kokomerkinnät ovat kiinni tuotteessa ja
alkuperäinen tuotepakkaus on tallessa.

Voit merkitä vaihtotuotteen asiakaspalautuslomakkeeseen
tai voit tehdä vaihtotilauksen itse uutena tilauksena.

Jos vaihtotuote on saman arvoinen tai edullisempi,
me voimme suorittaa vaihdon, jos vaihtotuoteen hinta on korkeampi,
tee vaihtotilaus itse suoraan verkkokaupasta.

Keräilyvirhe tai puuttuva tuote?

    Mikäli tilauksessasi on keräilyvirhe, väärä tuote tai tilauksestasi puuttuu jokin tuote,
    niin otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@leso.fi
    tai soita asiakaspalveluumme 040 673 9771 (ma-pe 9:00-14:00)

    Reklamaatio?

    Jos tuotteesi oli viallinen, laita meille sähköpostia asiakaspalvelu@leso.fi
    ja liitä mukaan kuva viallisesta tuotteesta.

    Kysymyksiä?

    Mikäli sinulla herää kysymyksiä koskien tilaustasi,
    vaihtoasi tai kokoa, voit soittaa meille tai
    laittaa sähköpostia, me autamme mielellämme. :)

    asiakaspalvelu@leso.fi
    040 673 9771 arkisin 9:00-14.00

    Mikäli kysymyksesi koskee maksua tai laskua,
    ole yhteydessä maksunvälittäjään,
    näet tilauksestasi oletko ottanut maksutavaksi
    Klarnan vai Checkoutin.

    https://www.klarna.com/fi/asia...

    Klarna asiakaspalvelu 09 - 425 99 771

    https://www.checkout.fi/kulutt...

    asiakaspalvelu@checkout.fi

    Checkout Finland kotimainen asiakaspalvelu  0800 552 010
    ma–su 6.00–23.00

    Ostoskorisi on tyhjä
    <-- Deliveries to other countries

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 13.11.2020 alkaen. 

    Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Leso.fi toimitusehdot.

    Kotimainen verkkokauppa Leso.fi
    Naisille suunnattu astetta Lesompi verkkokauppa.

    Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille.
    Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
    Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

    Yli 60€ arvoiset tilaukset toimitetaan veloituksetta.

    Alle 60€ arvoisiin tilauksiin tulee toimituskulut,
    ne määräytyvät valitun toimitustavan mukaan 4,90€ - 6,90€.

    Leso.fi
    Päärynäkuja 1
    50600 Mikkeli

    040 673 9771
    asiakaspalvelu@leso.fi
    www.leso.fi

    2747528-4 (Doroff Oy)

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin
    ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.

    Emme voi ottaa vastaan puhelin tai sähköpostitilauksia.

    Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

    Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun
    kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen,
    ellei erikseen toisin mainita.

    Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen
    ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Toimitustavat ja -kulut

    Yli 60€ arvoiset tilaukset postitetaan veloituksetta.

    Alle 60€ tilauksiin toimituskulut määräytyvät valitun
    toimitustavan mukaan 4,90€ - 6,90€.

    Kun palautat tilauksestasi tuotteen/tuotteita,
    hyvitämme tuotteen/tuotteet ja toimituskulut.

    Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta.
    Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.

    Toimitusvaihtoehtoina ovat Postin ja Matkahuollon toimitusvaihtoehdot:

    Pikkupaketti (4,90€), Posti tuo tilauksesi suoraan kotiin päiväpostin mukana.
    Lähetys jaetaan ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä
    postilaatikkoon/-luukkuun tai lähimpään postiin, mikäli se on liian kookas.
    (Pikkupaketteja ei toimiteta tiistaisin.)

    Postipaketti (6,90€), tomitus Postin noutopisteeseen tai Smartpostin noutopisteeseen.

    Matkahuollon Lähellä-Paketti (6,90€)
    Lähellä-paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai
    lähettäjän valitsemaan pakettipisteeseen 1-3 arkivuorokauden kuluessa.

    Maksaminen, maksutavat ja maksuehdot

      Voit valita maksutavaksi kotimaisen Checkout maksutavan
      tai ruotsalaisen Klarna maksutavan.

      Checkout on sinulle turvallinen maksutapa.
      Heillä on Finanssivalvonnan myöntämä maksulaitostoimilupa.

      Palvelu on Checkout Finland Oy:n (y-tunnus 2196606-6) ylläpitämä ja
      Checkout Finland Oy on osa OP Ryhmää.

      Checkout-maksunvälityspalvelu välittää maksusi kauppiaalle.
      Mikäli tiliotteellasi tai luottokorttilaskullasi näkyy Checkout Finland Oy,
      ovat he välittäneet maksusi.

      Verkkokauppa toimii tuotteiden ja palveluiden markkinoijana sekä tuotteiden toimittajana asiakkaalle. Verkkokauppa huolehtii kauppaan liittyvistä lakisääteisistä sekä itse määrittelemistään muista velvoitteista. Mikäli haluat reklamoida tai palauttaa tuotteen, sinun kannattaa olla yhteydessä suoraan verkkokauppaan, josta tuote on tilattu.

      Pankkimaksut - Käytössäsi on kaikkien suomalaisten pankkien maksupainikkeet.

      Voit maksaa Aktian, Danske Bankin, Handelsbankenin, Nordean, Oma Säästöpankin, Osuuspankin, POP-pankin, Säästöpankin, S-pankin ja Ålandsbankenin maksupainikkeilla.
      Tiliotteellasi maksunsaajana näkyy Checkout Finland Oy,
      he välittävät maksusi verkkokauppiaalle. Verkkokaupasta sinut ohjataan suoraan omaan pankkiisi suorittamaan maksu turvallisesti.

      Luottokorttimaksut - Voit maksaa verkkokaupassa Visa-, Visa Debit-, Visa Electron-, MasterCard-, Debit MasterCard - ja American Express -korteilla.

      Verkkokaupassa ovat käytössä kansainväliset Verified by Visa -, MasterCard SecureCode - ja American Express SafeKey -todentamispalvelut.

      Checkout näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää asiakkaan maksaman maksukorttimaksun suoraan kauppiaalle. Korttimaksaminen tapahtuu turvallisesti suojatulla maksulomakkeella eikä maksukortin tietoja tallenneta verkkokaupan järjestelmiin.

      Mobiilimaksutavat  -  MobilePay ja Pivo ovat sovelluksessa toimivia palveluita, joilla voi maksaa verkko-ostoksia tilisiirtona tililtään tai korttimaksuna kortiltaan hyväksymällä maksun kyseisessä sovelluksessa.

      Pivolla onnistuvat lisäksi Siirto-maksut, jolloin maksun voi hyväksyä missä tahansa Siirtoa tukevassa sovelluksessa.

      Klarnan maksutavat ovat turvallisia ja helppoja.
      Maksupalveluna toimii luotettava Klarna,
      jonka kautta maksuvaihtoehtoina ovat
      lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

      Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n ehdot.
      (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm)

      Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Leso.fi toimitusehdot.


      Tilaus- ja maksuvahvistus

      Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi,
      lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen,
      jossa näkyvät tilaustietosi, mikäli et saa tilausvahvistusta,
      otathan meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@leso.fi

      Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö.
      Varmista, että yhteystiedot, puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein.

      Jos huomaat virheen, ota heti yhteys asiakaspalveluumme.
      Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.

      Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen tilausnumerosi saatavilla.
      Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

      Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
      asiakaspalvelu@leso.fi

      040 673 9771

      Palvelemme arkisin 9:00 -14:00


      Toimitusaika

      Toimituksemme on usein hyvin nopea,
      tilaus pyritään lähettämään 1-3 arkipäivän kuluessa.

      Leso tuotteet ovat kaikki heti toimitus valmiina ja
      Better Bodies tuotteilla toimitusaika n.3-5 arkipäivää,
      mikäli tuotetta ei ole varastossamme.

      Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta
      ja toimitustavasta riippuen.

      Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu,
      jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja
      ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

      Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai
      viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

      Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

      Lähetysten säilytysajat - 7 päivää

      Paketit Postin palvelupisteestä ja automaateissa - Säilytysaika 7 päivää.

      Perille toimitettavat Pikkupaketit, jotka on yritetty jakaa vastaanottajalle - Säilytysaika 7 päivää.
      Matkahuollon Lähellä-paketit - Säilytysaika 14 päivää.


        Palautus- ja vaihto-oikeus

        Tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus,
        kun tuotteet on vastaanotettu.

        Palautus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa
        paketin vastaanottamisesta.

        Vaihto on sinulle ilmainen.

        Kun palautat tilauksestasi tuotteen/tuotteita,
        hyvitämme tuotteen/tuotteet ja toimituskulut.

        Oliko tuotteesi väärän kokoinen tai
        se ei vain vastannut odotustasi?

        Ei hätää, palauta tuote takaisin,
        käyttämättömänä asiakaspalautuksena.

        Käytä palautuksessa aina meidän valmista asiakaspalautustarraa,
        joka tulee sinulle tilauksesi kuitin välissä, siten paketti tulee paremmin perille.

        Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä,
        alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäiset laput kiinni tuotteessa,
        sekä alkuperäisessä muovipakkaukksessaan, jotta palautus hyvitetään.

        Mikäli palautetussa tuotteessa ilmenee käytönmerkkejä,
        eli tuoteessa on likaa tai tahroja, se on pesty, se tuoksuu,
        tuotteessa on runsaasti eläinten karvoja tai tuotteen alkuperäiset tägit puuttuvat niin,
        tuote ei ole enää tällöin myyntikuntoinen.

        Myyntikunnottoman tuotteen palauttaminen ei ole mahdollista.
        Mikäli tälläinen palautus saapuu palautuksena, otamme yhteyttä asikkaaseen.
        Asiakkaalle ei hyvitetä tilauksen summaa,
        vaan palautamme myyntikunnoton tuoteen takaisin asiakkaalle.


        Lunastamaton lähetys - Toimipaikkapalautus

        Säännösten mukaan asiakkaan on aina ilmoitettava palautuksesta
        ja kaupan peruutuksesta myyjälle.

        Pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä enää kaupan peruuttamiseksi.

        Lunastamatta jätetystä paketista,
        jota asiakas ei ole noutanut ja josta asiakas ei ole tehnyt
        peruutus ilmoitusta meille 7 vuorokauden sisällä tilauksen lähettämisestä,

        perimme 10€ toimituskustannukset.

        Paketit palautuvat meille automaattisesti toimipaikkapalautuksena.

          Ongelmatilanteet

          Mikäli paketti on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana
          tai se ei muuten vastaa tilaustasi,
          tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi,
          mutta viimeistään 14 päivän kuluessa meille.

          Voit ilmoitttaa virheestä myös sähköpostitse
          Leson asiakaspalveluun asiakaspalvelu@leso.fi
          tai voit myös soittaa asiakaspalveluun
          040 673 9771 (arkisin 9:00 - 14:00)

          Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa,
          teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio suoraan Postille tai Matkahuollolle.