Palautus & vaihto

Tuotteillamme on 14 päivän vaihto-
ja palautusoikeus, kun olet vastaanottanut lähetyksen.

Ensimmäinen vaihto on sinulle ilmainen.

Jos tilauksessasi ei ollut toimituskuluja, koska sen arvo ylitti 69€
ja tilauksen loppusumma jää 0€-69€ palautuksen vuoksi,
lisäämme toimitustavan mukaiset toimituskulut
4,90€ - 6,90€ palautuksen yhteydessä.

Seuraavasta vaihdosta tai palautuksesta
veloitetaan 5€ toimituskulut /vaihto tai palautus. 

Asiakastyytyväisyys on meille erityisen tärkeää. 

Toisinaan tuote ei kuitenkaan vastaa odotuksia, 
ostoksen voi perua vielä silloinkin, kun olet jo tuotteet saanut,
mikäli tuote on täysin käyttämätön, siinä on laput kiinni
ja alkuperäinen muovipakkaus on tallessa.

Kuinka palautan tuotteen/tuotteet?

1. Ilmoita meille vaihdosta tai palautuksestasi
sähköpostitse asiakaspalvelu@leso.fi

2. Viikkaa tuotteet takaisin alkuperäisiin pakkauksiin.
Mytätty ryppyinen vaate ei ole myyntikuntoinen,
joten viikkaathan vaatteet huolellisesti.

Mikäli tuotteessa näkyy runsaasti eläinterkarvoja,
pölyä yms, käsittele tuote tarrarullalla ennen lähettämistä.

Käsittelethän varoen myös muovista tuotepakkausta.

3. Täytä asiakaspalautuslomake, joka tuli tilauksesi mukana,
sen välissä oli myös asiakaspalautustarra.
(Tilauskuitin kääntöpuolella on palautuslomake)

4. Pakkaa tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen ja
laita lähetyksen mukaan täytetty asiakaspalautuslomake.

Sulje lähetys huolellisesti sekä yliviivaa aikaisemmat lähetystiedot,
laita saamasi palautustarra lähetyksen päälle poistamalla tarran suojat.

5. Vie paketti Postiin tai Smartpostin.

6. Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja säilytä kuitti,
kunnes saat meiltä sähköpostia palautuksen vastaanottamisesta.

Kuinka vaihdan tuotteen?

Tuotteen vaihto onnistuu mikäli tuote on käyttämätön
ja alkuperäisessä kunnossa.

Tuoteen laput/kokomerkinnät ovat kiinni tuotteessa
ja alkuperäinen tuotepakkaus on tallessa.

Voit merkitä vaihtotuotteen joko asiakaspalautuslomakkeeseen
tai voit tehdä vaihtotilauksen itse uutena tilauksena.

Jos vaihtotuot on saman arvoinen tai edullisempi,
niin me voimme suorittaa vaihdon.

Jos vaihtotuoteen hinta on korkeampi, tee vaihtotilaus itse.

Lisää vaihtotilauksen ostoskorin lisätietoja osaan teksti
"Vaihtotilaus" sekä aikaisemman tilauksesi numero.
Esimerkiksi "Vaihtotilaus 00010", jotta osaamme huomioida,
että kyseessä vaihtotilaus.

Vaihtotilaus tulee olla tehtynä ennen,
kuin palautus saapuu meille.

Keräilyvirhe tai puuttuva tuote?

    Mikäli tilauksessasi on keräilyvirhe, eli väärä tuote tai tilauksestasi puuttuu jokin tuote,
    niin otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@leso.fi
    tai soita asiakaspalveluumme 040 673 9771 (ma-pe 9:00-14:00)

    Reklamaatio?

    Jos tuotteesi oli viallinen,
    laita meille sähköpostia asiakaspalvelu@leso.fi
    ja liitä mukaan kuva viallisesta tuotteesta.

    Kysymyksiä?

    Mikäli sinulla herää kysymyksiä koskien tilaustasi,
    vaihtoasi tai kokoa, voit soittaa meille tai
    laittaa sähköpostia, me autamme mielellämme. :)

    asiakaspalvelu@leso.fi

    040 673 9771 arkisin 9:00-14.00

    Ostoskorisi on tyhjä

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 27.05.2019 alkaen.
    Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Leso.fi toimitusehdot.

    www.leso.fi
    040 673 9771
    asiakaspalvelu@leso.fi
    (Doroff Oy, 2747528-4)

    Kotimainen Leso.fi verkkokauppa
    myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille.
    Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
    Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

    Alle 69€ tilauksiin tulee toimituskulut toimitustavan mukaan 6,90€-7,90€.

    (Postilakon vuoksi emme toimita pikkupaketteja 4,90€.)

    Yli 69€ arvoiset tilaukset postitetaan veloituksetta,
    mutta jos tilauksessasi ei ollut toimituskuluja, koska sen arvo ylitti 69€
    ja tilauksen loppusumma jää 0€-69€ palautuksen vuoksi,
    lisäämme toimitustavan mukaiset toimituskulut 6,90€ - 7,90€ palautuksen yhteydessä.

    Tilaaminen

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin
    ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.

    Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

    Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun
    kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen,
    ellei erikseen toisin mainita.

    Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen
    ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Toimitustavat ja -kulut

    Alle 69€ arvoisiin tilauksiin tulee toimituskulut toimitustavan mukaan 6,90€-7,90€.

    Yli 69€ arvoiset tilaukset postitetaan veloituksetta,
    mutta jos tilauksessasi ei ollut toimituskuluja, koska sen arvo ylitti 69€
    ja tilauksen loppusumma jää 0€-69€ palautuksen vuoksi,
    lisäämme toimitustavan mukaiset toimituskulut 6,90€ - 7,90€ palautuksen yhteydessä.

    Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta.
    Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon.

    Toimitusvaihtoehtoina ovat Postin ja Matkahuollon Lähellä-Paketti toimitusvaihtoehdot:

    • Postipaketti, tomitus Postin noutopisteeseen tai Smartpostin noutopisteeseen.(6,90€)
    • Matkahuollon Lähellä-Paketti Lähellä-paketti kuljetetaan vastaanottajan osoitetta lähimpään tai lähettäjän valitsemaan pakettipisteeseen 1-3 arkivuorokauden kuluessa.
    • (Pikkupaketti, Posti tuo tilauksesi suoraan kotiin päiväpostin mukana. (4,90€) Ei käytössä Postin lakon aikana! Lähetys jaetaan ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä
      postilaatikkoon/-luukkuun tai lähimpään postiin, mikäli se on liian kookas.
      (Pikkupaketteja ei toimiteta tiistaisin.) 


    Maksaminen ja maksutavat

    Klarna Checkout maksutavat ovat turvallisia ja helppoja.

    Maksupalveluna toimii luotettava Klarna Checkout,
    jonka kautta maksuvaihtoehtoina ovat
    lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut. 

    Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n ehdot.
    (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm)

    Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Leso.fi toimitusehdot.

    Tilaus- ja maksuvahvistus

    Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi,
    lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen,
    jossa näkyvät tilaustietosi, mikäli et saa tilausvahvistusta,
    otathan meihin yhteyttä sähköpostitse asiakaspalvelu@leso.fi

    Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö.
    Varmista, että yhteystiedot, numero ja sähköpostiosoite ovat oikein.

    Jos huomaat virheen, ota heti yhteys asiakaspalveluumme.
    Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.

    Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen tilausnumerosi saatavilla.
    Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

    Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

    asiakaspalvelu@leso.fi
    040 673 9771 (arkisin 9:00 -14:00)

    Toimitusaika

    Toimituksemme on usein hyvin nopea,
    tilaus pyritään lähettämään 1-3 arkipäivän kuluessa.

    Leso tuotteet ovat kaikki heti toimitus valmiina ja
    Better Bodies tuotteilla toimitusaika n.3-5 arkipäivää,
    mikäli tuotetta ei ole varastossamme.

    Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta
    ja toimitustavasta riippuen.

    Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu,
    jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja
    ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

    Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai
    viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.

    Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

    Lähetysten säilytysajat - 7 päivää

    • Paketit Postin palvelupisteestä ja automaateissa - Säilytysaika 7 päivää.
    • Perille toimitettavat Pikkupaketit, jotka on yritetty jakaa vastaanottajalle - Säilytysaika 7 päivää.

    Palautus- ja vaihto-oikeus

    Tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus siitä,
    kun tuotteet on vastaanotettu.

    Palautus tulee tehdä 14 vuorokauden kuluessa
    paketin vastaanottamisesta.

    Ensimmäinen vaihto on sinulle ilmainen.

    Seuraavasta vaihdosta tai palautuksesta veloitetaan
    5 € toimituskuluja / vaihto tai palautus.

    Jos tilauksessasi ei ollut toimituskuluja ja
    loppusumma jää 0€-69€ palautuksen vuoksi,
    lisäämme toimitustavan mukaiset
    toimituskulut 6,90€ - 7,90€.

    Asiakastyytyväisyys on meille tärkeää.

    Oliko tuotteesi väärän kokoinen tai
    se ei vain vastannut odotustasi?

    Ei hätää, palauta tuote takaisin,
    käyttämättömänä asiakaspalautuksena.

    Käytä palautuksessa aina meidän valmista asiakaspalautustarraa,
    joka tulee sinulle tilauksesi kuitin välissä, palautuskulut me kustannamme
    ja paketti tulee paremmin perille.

    (Toimituskulut 6,90€-7,90€ tulevat kaikkiin 0€ - 69€ arvoisiin tilauksiin.)

    Tuotteiden tulee olla käyttämättömiä,
    alkuperäisessä kunnossa ja laput kiinni tuotteessa,
    sekä alkuperäisessä muovipakkaukksessaan, jotta palautus hyvitetään.

    Mikäli palautetussa tuotteessa ilmenee käytönmerkkejä,
    eli tuoteessa on likaa tai tahroja, se on pesty, se tuoksuu,
    tuotteessa on runsaasti eläinten karvoja tai tuotteen alkuperäiset tägit puuttuvat niin,
    tuote ei ole enää tällöin myyntikuntoinen.

    Myyntikunnottoman tuotteen palauttaminen ei ole mahdollista.
    Mikäli tälläinen palautus saapuu palautuksena, otamme yhteyttä asikkaaseen.
    Asiakkaalle ei hyvitetä tilauksen summaa,
    vaan palautamme myyntikunnoton tuoteen takaisin asiakkaalle.

    Palautusohjeet

    Postipaketti, jonka hait Postin toimipaikasta/automaatista,
    palautetaan Postiin tai Postin pakettiautomaattiin.

    Tilauksen mukana tuli Postipaketin palautusosoitekortti,
    liimaa se palautuspaketin päälle ja vie palautus postiin.

    Pikkupaketti, joka tuli sinulle kotiin postilaatikkoon/postiluukkuun,
    palautetaan postiin.

    Voit kirjoittaa palautuslomakkeeseen, joka tuli tilauksen mukana,
    minkä tuotteen haluat tilalle eli tuotteen nimi, väri ja koko.

    Kun olemme vastaanottaneet palautuksesi,
    käsittelemme sen pikimmiten.

    Mikäli palautustuote täyttää palautusehdot,
    niin hyvitämme tuotteen summan sinulle takaisin
    Klarna Checkout maksupalvelun kautta,
    josta kaikki meidän maksuliikenne kulkee.

    Lunastamaton lähetys

    Säännösten mukaan asiakkaan on aina ilmoitettava palautuksesta
    ja kaupan peruutuksesta myyjälle. Pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen,
    ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

    Lunastamatta jätetystä paketista, jota asiakas ei ole noutanut
    ja josta asiakas ei ole tehnyt peruutus ilmoitusta meille
    2 vuorokauden sisällä tilauksen lähettämisestä,
    perimme 10 € toimituskustannukset.

    Paketit palautuvat meille automaattisesti toimipaikkapalautuksena.

      Ongelmatilanteet

      Mikäli paketti on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana
      tai se ei muuten vastaa tilaustasi,
      tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi,
      mutta viimeistään 14 päivän kuluessa meille.

      Voit ilmoitttaa virheestä myös sähköpostitse

      Leson asiakaspalveluun asiakaspalvelu@leso.fi
      tai voit myös soittaa asiakaspalveluun
      040 673 9771 (arkisin 9:00 - 14:00)

      Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa,
      teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio suoraan Postille.