Palautus & vaihto-oikeus

Asiakastyytyväisyys on meille erityisen tärkeää.

Tuotteillamme on ilmainen 30 päivän vaihto- ja palautusoikeus,
alkaen siitä päivästä, kun vastaanotat lähetyksen.

Sinulla on 30 päivää aikaa palauttaa lähetys postiin, kun olet vastaanottanut lähetyksen.

Sovita tuotetta ennen, kuin irroitat tuote laput.
Tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä, alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä tuotepussissa, sekä alkuperäiset tuotelaput tulee olla kiinni tuotteessa, jotta palautus hyvitetään.

Ryppyinen vaate ei ole myyntikuntoinen,
joten viikkaathan tuotteet nätisti alkuperäisen tuotepussin sisälle.

Kuinka palautan tuotteen/tuotteet?

1. Viikkaa käyttämättömät tuotteet takaisin alkuperäisiin muovipakkauksiin. 
Mytätty ryppyinen vaate ei ole myyntikuntoinen,
joten viikkaathan vaatteet nätisti muovipakkauksen sisään.

Mikäli tuotteessa näkyy runsaasti eläinterkarvoja,
pölyä yms, käsittele tuote tarrarullalla ennen lähettämistä.
Käsittelethän varoen myös muovista tuotepakkausta.

2. Täytä asiakaspalautuslomake, joka tuli tilauksesi mukana,
tilauskuitin kääntöpuolella on asiakaspalautus lomake ja sen lomakkeen
välissä on Posti palautus 14 asiakaspalautustarra.

3. Pakkaa tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen ja
laita lähetyksen mukaan täytetty asiakaspalautuslomake.

Sulje lähetys huolellisesti sekä yli viivaa aikaisemmat lähetystiedot,
laita saamasi Posti 14 palautustarra
lähetyksen päälle poistamalla tarran suojat.

4. Vie palautettava paketti Postiin tai pakettiautomaattiin.

5. Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja säilytä kuitti,
kunnes saat meiltä sähköpostia palautuksen vastaanottamisesta.


Kuinka vaihdan tuotteen?

Tuotteen vaihto onnistuu, mikäli tuote on käyttämätön ja alkuperäisessä kunnossa.

Tuoteen alkuperäiset laput/kokomerkinnät ovat kiinni tuotteessa ja
alkuperäinen tuotepakkaus on tallessa.

Voit merkitä vaihtotuotteen asiakaspalautuslomakkeeseen
tai voit tehdä vaihtotilauksen itse uutena tilauksena.

Jos vaihtotuote on saman arvoinen tai edullisempi, me voimme suorittaa vaihdon.

Jos vaihtotuoteen hinta on korkeampi,
tee vaihtotilaus itse suoraan verkkokaupasta.
Ostoskorissa on kohta "Jätä kommentti tilauksen käsittelijälle"
kirjoita kenttään aikaisemman tilauksennumero/vaihtotilaus.
Esim. 10020/vaihtotilaus

Keräilyvirhe tai puuttuva tuote?

    Mikäli tilauksessasi on keräilyvirhe, väärä tuote tai tilauksestasi puuttuu jokin tuote,
    niin otathan välittömästi yhteyttä asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@leso.fi
    tai soita asiakaspalveluumme 040 673 9771 (ma-pe 9:00-14:00)

    Reklamaatio?

    Älä lähetä reklamaatio tuotetta meille, ole ensin yhteydessä meihin sähköpostitse.
    Mikäli huomaat tuotteessa jonkin vian, kerro kuvaillen mikä tuotteessa on vikana
    ja mistä tuotteesta on kyse. Lisää liitteeksi kuvia, joista reklamaatio ilmenee selvästi.

    Palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian, jotta saadaan asia ratkaistua.

    Kysymyksiä?

    Mikäli sinulla herää kysymyksiä koskien tilaustasi,
    vaihtoasi tai kokoa, voit soittaa meille tai
    laittaa sähköpostia, me autamme mielellämme. :)

    asiakaspalvelu@leso.fi
    040 673 9771 arkisin 9:00-11:00

    Mikäli kysymyksesi koskee maksua tai laskua,
    olethan yhteydessä maksunvälittäjään Klarnaan.

    Klarnan asiakaspalvelu
    Klarna puhelin asiakaspalvelu 09 425 99 771

    Ostoskorisi on tyhjä
    <-- Deliveries to other countries

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 13.11.2020 alkaen. 

    Naisille suunnattu kotimainen

    Leso.fi verkkokauppa

    Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille.
    Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
    Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

    Leso.fi, Päärynäkuja 1, 50600 Mikkeli, 2747528-4 (Doroff Oy)

    040 673 9771
    asiakaspalvelu@leso.fi

    Tilaaminen

    Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Leso.fi toimitusehdot.

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin
    ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.
    Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

    Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun
    kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen,
    ellei erikseen toisin mainita.

    Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen
    ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Toimitustavat ja -kulut

    Yli 60€ arvoiset tilaukset postitetaan veloituksetta.

    Alle 60€ arvoisiin tilauksiin toimituskulut määräytyvät valitun
    toimitustavan ja painon mukaan alkaen 4,50€.

    Kun palautat tilauksesi kokonaan,
    hyvitämme tuotteen/tuotteet ja toimituskulut.

    Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta.

    Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon

    Pikkupaketti alkaen 4,50€
    Posti tuo tilauksesi suoraan kotiin päiväpostin mukana.
    Lähetys jaetaan ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä
    postilaatikkoon/-luukkuun tai lähimpään postiin, mikäli se on liian kookas.
    (Pikkupaketteja ei toimiteta tiistaisin.)

    Postipaketti alkaen 5,90€
    tomitus Postin noutopisteeseen tai Postin pakettiautomaattiin.

    Maksutavat ja maksuehdot

      Klarnan maksutavat ovat turvallisia ja helppoja.
      Maksupalveluna toimii luotettava Klarna, jonka kautta maksuvaihtoehtoina ovat
      lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

      Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n ehdot.
      (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm)

      Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Leso.fi toimitusehdot.

      Tilaus- ja maksuvahvistus

      Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi,
      lähetämme välittömästi sähköpostiin tilausvahvistuksen,
      jossa näkyvät tilaustietosi.

      Mikäli et saanut heti tilausvahvistusta,
      otathan meihin yhteyttä viipymättä sähköpostitse asiakaspalvelu@leso.fi.

      Asiakkaan vastuulla on tarkastaa tilausvahvistuksen sisältö,
      että yhteystiedot tiedot ovat oikeat, jotta lähetykset ohjautuvat oikeaan osoitteeseen. 

      Varmista, että osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein.
      Jos huomaat virheen, ota heti yhteys asiakaspalveluumme!

      Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
      Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen tilausnumerosi saatavilla.
      Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

      Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
      Sähköposti: asiakaspalvelu@leso.fi
      Puhelin: 040 673 9771, palvelemme arkisin 9:00 -15:00.

      Toimitusaika

      Toimituksemme on usein hyvin nopea,
      tilaus pyritään lähettämään 1-3 arkipäivän kuluessa.

      Leso tuotteet ovat kaikki heti toimitus valmiina.
      Jos saldovirheen vuoksi, joku tuote on loppunut,
      olemme silloin virheen ilmettyä yhteydessä asiakkaaseen sähköpostilla.

      Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.
      Ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

      Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai
      viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
      Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

      Noutamaton lähetys?

      Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu huomattavia kuluja yritykselle.
      Säännösten mukaan asiakkaan on ilmoitettava kaupan peruutuksesta myyjälle,
      pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

      Jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina,
      veloitamme 10 € per noutamaton paketti.

      Ilmoitathan meille 7 vuorokauden sisällä toimitusvahvistuksen lähettämisestä,
      mikäli olet estynyt noutamaan pakettia noutoajan puitteissa.

          Ongelmatilanteet?

          Mikäli paketti on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana
          tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi,
          mutta viimeistään 14 päivän kuluessa meille.

          Voit ilmoitttaa virheestä myös sähköpostitse
          Leson asiakaspalveluun asiakaspalvelu@leso.fi
          tai voit myös soittaa asiakaspalveluun
          040 673 9771 (arkisin 9:00 - 15:00)

          Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa,
          teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio suoraan Postille.