040 673 9771  info@leso.fi

Kaikkiin yli 80€ tilauksiin (Kotipaketissa yli 160 €) tarjoamme ilmaisen toimituksen!

Palautus- ja vaihto

Olemme siirtyneet paperittomaan toimitukseen. Tilauksen sisällön voit tarkistaa toimitusvahvistuksesta. Toimitusvahvistus saapui sähköpostiin, kun tilaus lähetettiin.

Tilauksen mukana ei siis toimiteta kuittia tai palautustarraa, säästämme paljon paperia, tarroja ja mustetta vuositasolla ja luonto kiittää. Käytäthän palautukseen samaa pakettia ja yliviivaa omat osoitetiedot lähetyksestä.

Vaihto-ja palautusoikeus on 30 päivää lähetyksen vastaanottamisesta. 

Tuotteilla on 30 päivän ilmainen vaihto-oikeus, ensimmäinen vaihto on ilmainen.

Veloitamme 5 € palautuskulut (Alle 220 € arvoisista asiakaspalautuksista).
Palautuskulut vähennetään hyvityksen loppusummasta.

HUOM! Suurien asiakaspalautus lähetysten veloitus nousee palautettavan arvon mukaan.
Yli 220 € arvoisesta asiakaspalautuksesta veloitetaan 12 € palautuskulut.
Yli 250 € arvoisesta asiakaspalautuksista veloitetaan 17 € palautuskulut.
Yli 270 € arvoisesta asiakaspalautuksista veloitetaan 19 € palautuskulut.
Yli 300 € arvoisesta asiakaspalautuksista veloitamme 29 € palautuskulut.

Tee palautus Postin Helposti-koodilla tai palautustunnuksella.

Sinun ei tarvitse maksaa palauttaessa asiakaspalautusta Postissa. Koodeilla palauttaessa palautukset tulevat suoraan meille ovelle, emme nouda itse maksettuja palautuksia Postin toimipaikoista. Huomioithan, että palautuksessa on nimesi tai tilausnumero näkyvillä!

Palauta Helposti-Koodilla:
Lähetyspussin osoitekortissa on lähetystunnus eli JJFI-alkuinen numerosarja. Se on sinun lähetystunnus, jolla voit luoda Helposti-koodin palautukseen kätevästi postin sivuilla.

Klikkaa tästä ja luo Helposti-koodi:

https://www.posti.fi/fi/henkiloille/paketit-ja-seuranta/palauta-paketti
Valitse kohta – Palauta lähetystunnuksella.
Liitä lähetystunnus kenttään JJFI-alkuinen lähetystunnus ja seuraa ohjeita.

Saat Helposti-koodin, kirjoita käsin saamasi Helposti-koodi lähetyksen päälle, kirjoita lisäksi käsin palautettavan paketin päälle nämä tiedot:
ASIAKASPALAUTUS
Leso.fi / Doroff Oy
Porrassalmenkatu 45 v 35
50100 MIKKELI

Voit jättää palautuvan paketin Postin pakettiautomaattiin tai palvelupisteeseen. Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja pidä se tallessa siihen asti, kun olet saanut meiltä ilmoituksen palautuksen hyvityksestä.

Mikäli Helposti-koodi ei toimi, tee palautus Postin palautustunnuksella.


Palauta palautustunnuksella 652 918:

Palauta lähetys tällä palautustunnuksella 652 918 Postin toimipaikkaan. Tämä koodi ei valitettavasti käy Postin automaatteihin, vie lähetys siis Postin toimipisteeseen. 

Kirjoita käsin palautettavan paketin päälle nämä tiedot:
652 918
ASIAKASPALAUTUS
Leso.fi / Doroff Oy
Porrassalmenkatu 45 v 35
50100 MIKKELI

Voit jättää palautuvan paketin Postin palvelupisteeseen. Ota talteen palautuksesta saatu kuitti ja pidä se tallessa siihen asti, kun olet saanut meiltä ilmoituksen palautuksen hyvityksestä.

Sovita tuote hyvin ennen, kuin irrotat tuotteesta laput. 

Irrotettu tuotelappu on ostopäätös.

Tuotteiden tulee olla täysin käyttämättömiä, alkuperäisessä kunnossa ja alkuperäisessä tuotepussissa, sekä alkuperäiset tuotelaput tulee olla kiinni tuotteessa, jotta palautus on hyvitys kelpoinen. 

Mikäli tuotteessa on eläintenkarvoja tai pölyä, sovittamisen jäljiltä, käsittele tuote kauttaaltaan tarrarullalla ennen takaisin lähettämistä. Käsittele varoen myös muovista tuotteen pakkausta. 

Pakkaa tuotteet alkuperäiseen lähetyspakkaukseen ja yliviivaa omat osoitetiedot, varmista, että nimi tai tilausnumero ovat näkyvissä lähetyksen päällä, jotta hyvityksen kohdistaminen onnistuu. Ilman yhteystietoja, emme pysty kohdistamaan tai suorittamaan hyvitystä.

Kuinka vaihdan tuotteen/tuotteita?
Palauta sopimaton tuote asiakaspalautuksena meille yläpuolelta löytyvillä ohjeilla.

Tee korvaava tilaus verkkokaupasta ja maksa tilaus normaalisti, saat tuotteen nopeammin. 

Kirjoita kassalla tilauksen kommenttikenttään VAIHTOTILAUS sekä alkuperäinen tilausnumero esim. VAIHTOTILAUS/123456.

Kun uudessa tilauksessa on VAIHTOTILAUS kommentti, huomioimme tämän palautusten käsittelyssä ja emme veloita palautuskuluja alkuperäisestä tilauksesta, sekä hyvitämme palautetut tuotteet ja mahdolliset toimituskulut palautuksen yhteydessä.

Vaihto tilaus tulee olla tehtynä 30 päivän kuluessa alkuperäisen tilauksen lähetyksestä.

Kuinka pakkaan tuotteet?

Viikkaa käyttämättömät tuotteet takaisin alkuperäisiin muovipakkauksiin.
Ryppyinen vaate ei ole myyntikuntoinen, viikkaa vaatteet muovipakkauksen sisään.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit