040 673 9771  info@leso.fi

Kaikkiin yli 80€ tilauksiin (Kotipaketissa yli 160 €) tarjoamme ilmaisen toimituksen!

Usein kysytyt kysymykset

Tuliko tilaukseni perille?

Kun tilauksesi on onnistunut, saat heti tilausvahvistuksen sähköpostiin, tarkista roskapostit.

Mikäli et saanut tilausvahvistusta sähköpostiin, ota yhteyttä meihin soittamalla 040 673 9771 arkisin 9:00-14:00 tai sähköpostitse info@leso.fi, niin tarkastamme asian.

Tilaus jää jumiin samaan kohtaan?

Mikäli tilauksesi jumiutuu toistuvasti samaan kohtaan, kokeile tyhjentää laitteen selaushistoria kokonaan ja tee tilaus sitten uudestaan. Mikäli edes tämän jälkeen se ei onnistu, tee tilaus toiselta laitteelta.

Yhtään toimitustapaa ei löydy?

Meillä on suurille tilauksille asetettu painorajat, mikäli tilauksesi sisältää paljon tuotteita voi tilauksen painorajat ylittyä ja tilaus ei silloin onnistu, järjestelmä ilmoittaa näin:
Yhtään toimitustapaa ei löydy.
Ota yhteys asiakaspalveluumme info@leso.fi ja kerro tapahtuneesta.

Poista ensin yksi tuote ostoskorista, kokeile tuleeko toimitustavat näkyviin, jos ei vielä tullut,
poista toinen tuote ja jatka kunnes toimitustavat tulevat näkyviin.

Myymälä Mikkelissä?

Meillä ei valitettavasti ole myymälää Mikkelissä, verkkokaupan varasto sijaitsee siellä,
tuotteitamme pystyy ostamaan vain Leso.fi verkkokaupasta.

Nouto Mikkelin varastosta?

Meillä ei valitettavasti ole nouto mahdollisuutta Mikkelin varastossa, kaikki tilaukset toimitetaan siis Postitse.

Puhelin tai sähköpostitilaus?

Emme voi valitettavasti ottaa vastaan puhelin tai sähköposti tilauksia. 
Klarna ja Paytrail toimivat maksunvälittäjinä, jonka kautta kaikki maksuliikenne toimii.
Kaikki tilaukset tulee siis tehdä verkkokaupan kautta.

Vaihtotilaus verkkokaupasta?

Tee itse uusi tilaus verkkokaupasta ja maksa se, näin saat tuotteen nopeammin.

Kirjoita kassalla Tilauksen kommenttikenttään VAIHTOTILAUS ja alkuperäinen tilausnumero esim. VAIHTOTILAUS/132465.

Kun uudessa tilauksessa on VAIHTOTILAUS kommentti, huomioimme tämän palautusten käsittelyssä ja emme veloita palautuskuluja alkuperäisestä tilauksesta, sekä hyvitämme palautetut tuotteet ja mahdolliset toimituskulut palautuksen yhteydessä. Vaihto tilaus tulee olla tehtynä 30 päivän kuluessa alkuperäisen tilauksen lähetyksestä.

Tilaamassa tuotteita lahjaksi?

Haluat toimituksen lahjan saajan osoitteeseen, se toki onnistuu.
Lahjatilauksen tulee olla maksettu, jotta voimme lähettää sen tilaustiedoista poikkeavaan osoitteeseen.

Tee tilaus normaalisti verkkokaupasta ja ostoskorissa on kohta "Jätä kommentti tilauksen käsittelijälle" - kirjoita kenttään lahjan saajan tiedot.
Lahjatilaus: Nimi, osoite, vastaanottajan puhelinnumero ja sähköposti ja viesti, mikäli haluat liittää viestin lahjan mukaan. Lähetämme lahjan annetuilla yhteystiedoilla. Lahjan saaja saa tuotteen/tuotteet.

Postin lähetysten säilytysajat 7 päivää

Posti säilyttää lähetystäsi maksimissaan 7 päivää, noudathan tilauksesi pikimmiten sen saapuessa. Lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan perumiseksi.

Noutamaton lähetys

Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu huomattavia kuluja yritykselle. Säännösten mukaan asiakkaan on ilmoitettava kaupan peruutuksesta myyjälle, pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

Jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina, veloitamme 15 € per noutamaton paketti.

Ilmoitathan meille 7 vuorokauden sisällä toimitusvahvistuksen lähettämisestä,
mikäli olet estynyt noutamaan pakettia noutoajan puitteissa.

Reklamaatio

Mikäli havaitset tuotteessa reklamaation aiheen, otathan ensin yhteydessä meihin sähköpostitse info@leso.fi. Älä lähetä reklamaatiota meille ennen, kuin olet ottanut yhteyttä.

Mikäli huomaat tuotteessa jonkin vian, kerro kuvaillen mikä tuotteessa on vikana ja mistä tuotteesta on kyse. Lisää liitteeksi kuvia, joista reklamaatio ilmenee selvästi. Palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian, jotta saadaan asia ratkaistua.

    Ostoskoriin käytetyt lahjakortit