Usein kysytyt kysymykset

Tuliko tilaukseni perille?

Kun tilauksesi on onnistunut,
saat heti tilausvahvistuksen sähköpostiin, tarkasta myös roskapostit.

Mikäli et saanut tilausvahvistusta sähköpostiin,
ota yhteyttä meihin soittamalla 040 673 9771 arkisin 9:00-15:00
tai sähköpostitse asiakaspalvelu@leso.fi, niin tarkastamme asian.

Tilaus jää jumiin samaan kohtaan?

Mikäli tilauksesi jumiutuu toistuvasti samaan kohtaan,
kokeile tyhjentää laitteen selaushistoria kokonaan ja tee tilaus sitten uudestaan.

Mikäli edes tämän jälkeen se ei onnistu, tee tilaus toiselta laitteelta.

Yhtään toimitustapaa ei löydy?

Meillä on suurille tilauksille asetettu painorajat,
mikäli tilauksesi sisältää paljon tuotteita voi tilauksen painorajat ylittyä
ja tilaus ei silloin onnistu, järjestelmä ilmoittaa näin:
Yhtään toimitustapaa ei löydy.
Ota yhteys asiakaspalveluumme asiakaspalvelu@leso.fi ja kerro tapahtuneesta.

Poista ensin yksi tuote ostoskorista,
kokeile tuleeko toimitustavat näkyviin, jos ei vielä tullut,
poista toinen tuote ja jatka kunnes toimitustavat tulevat näkyviin.

Puhelin tai sähköpostitilaus?

Emme voi valitettavasti ottaa vastaan puhelin tai sähköposti tilauksia. 
Klarna toimii maksunvälittäjänä, jonka kautta kaikki maksuliikenne toimii.
Kaikki tilaukset tulee tehdä verkkokaupan kautta.

Myymälä Mikkelissä?

Meillä ei valitettavasti ole myymälää Mikkelissä, varastomme sijaitsee siellä,
tuotteitamme pystyy ostamaan vain Leso.fi verkkokaupasta.

Nouto Mikkelin varastosta?

Meillä ei valitettavasti ole nouto mahdollisuutta Mikkelin varastossa,
kaikki tilaukset toimitetaan Postitse.

Vaihtotilaus verkkokaupasta?

Oletko tekemässä vaihtotilausta verkkokaupasta.
Tee tilaus normaalin tapaan,
ostoskorissa on kohta "Jätä kommentti tilauksen käsittelijälle"
kirjoita kenttään aikaisemman tilauksennumero/vaihtotilaus.
Esimerkiksi:10020/vaihtotilaus.

Tilaamassa tuotteita lahjaksi?

Haluat toimituksen lahjan saajan osoitteeseen, se toki onnistuu.
Lahjatilauksen tulee olla maksettu, jotta voimme lähettää
sen tilaustiedoista poikkeavaan osoitteeseen.

Tee tilaus normaalisti verkkokaupasta ja ostoskorissa on kohta
"Jätä kommentti tilauksen käsittelijälle"
- kirjoita siihen kenttään lahjan saajan tiedot.
Lahjatilaus: Nimi, osoite, vastaanottajan puhelinnumero ja sähköposti ja viesti, mikäli haluat liittää viestin lahjan mukaan.

Lähetämme lahjan annetuilla yhteystiedoilla.
Lahjan saaja saa tuotteen/tuotteet ja lähetyslistan, jossa ei ole hintatietoja.
Asiakaspalautuslomake ja Postin palautustarra on lähetyksessä mukana,
mahdollisten vaihtojen tai palautusten vuoksi.

Postin lähetysten säilytysajat 7 päivää

Posti säilyttää lähetystäsi maksimissaan 7 päivää,
noudathan tilauksesi pikinmiten sen saapuessa.
Lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan perumiseksi.

Noutamaton lähetys?

Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu huomattavia kuluja yritykselle.
Säännösten mukaan asiakkaan on ilmoitettava kaupan peruutuksesta myyjälle,
pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

Jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina,
veloitamme 10 € per noutamaton paketti.

Ilmoitathan meille 7 vuorokauden sisällä toimitusvahvistuksen lähettämisestä,
mikäli olet estynyt noutamaan pakettia noutoajan puitteissa.


Reklamaatio?

Olethan aina ensin yhteydessä meihin sähköpostitse,
älä lähetä reklamaatiota ennen, kuin olet ottanut meihin yhteyttä.

Mikäli huomaat tuotteessa jonkin vian, kerro kuvaillen mikä tuotteessa on vikana ja mistä tuotteesta on kyse. Lisää liitteeksi kuvia, joista reklamaatio ilmenee selvästi.

Palaamme sinulle asiaan mahdollisimman pian, jotta saadaan asia ratkaistua.

    Ostoskorisi on tyhjä
    <-- Deliveries to other countries

    Toimitusehdot

    Nämä toimitusehdot ovat voimassa 13.11.2020 alkaen. 

    Naisille suunnattu kotimainen

    Leso.fi verkkokauppa

    Myymme tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille.
    Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron.
    Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

    Leso.fi, Päärynäkuja 1, 50600 Mikkeli, 2747528-4 (Doroff Oy)

    040 673 9771
    asiakaspalvelu@leso.fi

    Tilaaminen

    Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Leso.fi toimitusehdot.

    Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin
    ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa.
    Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti.

    Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun
    kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen,
    ellei erikseen toisin mainita.

    Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen
    ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

    Toimitustavat ja -kulut

    Yli 60€ arvoiset tilaukset postitetaan veloituksetta.

    Alle 60€ arvoisiin tilauksiin toimituskulut määräytyvät valitun
    toimitustavan ja painon mukaan alkaen 4,50€.

    Kun palautat tilauksesi kokonaan,
    hyvitämme tuotteen/tuotteet ja toimituskulut.

    Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta.

    Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon

    Pikkupaketti alkaen 4,50€
    Posti tuo tilauksesi suoraan kotiin päiväpostin mukana.
    Lähetys jaetaan ilmastoystävällisenä Posti Green-lähetyksenä
    postilaatikkoon/-luukkuun tai lähimpään postiin, mikäli se on liian kookas.
    (Pikkupaketteja ei toimiteta tiistaisin.)

    Postipaketti alkaen 5,90€
    tomitus Postin noutopisteeseen tai Postin pakettiautomaattiin.

    Maksutavat ja maksuehdot

      Klarnan maksutavat ovat turvallisia ja helppoja.
      Maksupalveluna toimii luotettava Klarna, jonka kautta maksuvaihtoehtoina ovat
      lasku, osamaksu, korttimaksu sekä verkkopankkimaksut.

      Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Klarna AB:n ehdot.
      (Klarna AB, Sveavägen 46, 111 34 Stockholm)

      Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt Leso.fi toimitusehdot.

      Tilaus- ja maksuvahvistus

      Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi,
      lähetämme välittömästi sähköpostiin tilausvahvistuksen,
      jossa näkyvät tilaustietosi.

      Mikäli et saanut heti tilausvahvistusta,
      otathan meihin yhteyttä viipymättä sähköpostitse asiakaspalvelu@leso.fi.

      Asiakkaan vastuulla on tarkastaa tilausvahvistuksen sisältö,
      että yhteystiedot tiedot ovat oikeat, jotta lähetykset ohjautuvat oikeaan osoitteeseen. 

      Varmista, että osoite, puhelinnumero ja sähköpostiosoite ovat oikein.
      Jos huomaat virheen, ota heti yhteys asiakaspalveluumme!

      Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun.
      Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen tilausnumerosi saatavilla.
      Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

      Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
      Sähköposti: asiakaspalvelu@leso.fi
      Puhelin: 040 673 9771, palvelemme arkisin 9:00 -15:00.

      Toimitusaika

      Toimituksemme on usein hyvin nopea,
      tilaus pyritään lähettämään 1-3 arkipäivän kuluessa.

      Leso tuotteet ovat kaikki heti toimitus valmiina.
      Jos saldovirheen vuoksi, joku tuote on loppunut,
      olemme silloin virheen ilmettyä yhteydessä asiakkaaseen sähköpostilla.

      Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen.
      Ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.

      Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai
      viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista.
      Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

      Noutamaton lähetys?

      Noutamattomista lähetyksistä aiheutuu huomattavia kuluja yritykselle.
      Säännösten mukaan asiakkaan on ilmoitettava kaupan peruutuksesta myyjälle,
      pelkkä lähetyksen noutamatta jättäminen, ei riitä kaupan peruuttamiseksi.

      Jos toimitettuja paketteja palautuu meille noutamattomina,
      veloitamme 10 € per noutamaton paketti.

      Ilmoitathan meille 7 vuorokauden sisällä toimitusvahvistuksen lähettämisestä,
      mikäli olet estynyt noutamaan pakettia noutoajan puitteissa.

          Ongelmatilanteet?

          Mikäli paketti on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana
          tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä välittömästi,
          mutta viimeistään 14 päivän kuluessa meille.

          Voit ilmoitttaa virheestä myös sähköpostitse
          Leson asiakaspalveluun asiakaspalvelu@leso.fi
          tai voit myös soittaa asiakaspalveluun
          040 673 9771 (arkisin 9:00 - 15:00)

          Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa,
          teidän täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio suoraan Postille.